Case Mysafety
INGEN GRENSER FOR MÅLRETTET KOMMUNIKASJON

Challenge

mySafety Forsikring er en forsikringsmegler som tilbyr forsikringer og tjenester for økt hverdagssikkerhet, blant annet er de et ledende selskap innenfor ID beskyttelse.

Applications and solutions in use

Solution

Utfordringer og løsning mySafety hadde et ønske om å sende sine fakturaer med ulike vedlegg og budskap til ulike målgrupper. Med tjenesten Connect fra Posti Messaging går det nå an sammen med sin fakturautsendelse å samkjøre ulike lister fra for eksempel CRM systemet, for å kunne kommunisere med rett budskap til rett mottaker via bannere eller vedlegg. Kunden laster selv opp vedlegg, bannere og målgruppelister til Connect, og blir da automatisk koblet til det etablerte produksjonsløpet. Fordeler mySafety kan med Connect selv skape målrettet kommunikasjon med ulike vedlegg og bannere som matches til fakturainformasjon og utvalgte kundedata. Ingen begrensninger finnes for antall vedlegg og bannere. mySafety sparer portokostnader ved å sende tilbud sammen med hoveddokumentet og vinner fleksibilitet gjennom at de rett før produksjonsstart kan lastet opp filer med endringer. Selvfølgelig fungerer Connect også på digitale kanaler, som for eksempel e-post og digitale postkasser.
READ FULL STORY

Connect er et ekstremt lettvint og kostnadseffektivt verktøy for raskt og smidig kunne nå ut med viktig budskap

Paulina Westberg, Leder Customer Operations, mySafety Försäkringar AB