Konsumenter har endret oppførselen sin. Hvordan holder du deg oppdatert med kommunikasjonen din?

Det er ikke alltid et firma merker at kundene er på vei til en annen leverandør. Spesielt ikke hvis den tradisjonelle kontakten mellom kunde og firma er blitt redusert til en utsendt faktura, transaksjonsoversikt eller et dokument.  Ved å opprette en digital kommunikasjonskanal direkte i den vanlige informasjonsstrømmen kan dere skape merverdi for kundene og forbedre kundeopplevelsen. Alle slags utsendelser har potensial til å bli en merselgende og hjelpsom kundeopplevelse, med kunden i sentrum.

Posti Messaging kan løfte kundeopplevelsen opp på et helt nytt nivå, ved å skape dynamiske samtaler i kundekommunikasjonen. Vi er hele tiden tilkoblet og konsumerer en uendelig mengde data i form av tekst, lyd, bilde og film. De nye digitale mediene klarer å lokke til seg og engasjere mottakeren på måter som tradisjonelle medier ikke får til. Moderne kommunikasjon lar mottageren enkelt klikke seg videre til relevante og interessante nyheter. Det tas naturligvis hensyn til om nettsiden åpnes på mobilen eller via datamaskinen.

Gjør kundeopplevelsen enklere og mer interessant ved hjelp av film og animasjone

Fullfør dagens kommunikasjon med en ny Internetteknikk som gjør kommunikasjonen interaktiv og som lar mottakeren styre hvilken informasjon som skal vises. Send en e-post eller en SMS til kunden med koblinger til nettbaserte sider i HTML 5. Du kan da enkelt sende f.eks. velkomstbrev, regninger eller andre dokument med trinn-for-trinn-animasjoner, fortelle om fordelene med deg som leverandør i et filmformat eller gi kunden en rabatt på en tilleggstjeneste. 


Bli mer treffsikker med en kundestyrt kommunikasjon 

Digital kommunikasjon kan lett tilpasses etter individ eller målgruppe. Med verktøy for dataanalyse går det an å kontinuerlig finjustere budskapene etter hvordan kundene velger å lese og ta del i kommunikasjonen. Du får helt nye muligheter til å la mottakeren styre hva som engasjerer, når og hvordan de vil lese.

Ekstra sikkerhet med mobil BankID

Alle nettsider har en unik adresse som det ikke kan søkes etter. Siden kan være låst og kan åpnes ved hjelp av autentisering, f.eks. mobil BankID. Meldingene dine kan ikke bli tryggere. 

Vi hjelper deg dra nytte av den nyeste teknologien, uten at du trenger å gjøre dyre investeringer i IT-miljøet. 

Les mer om Customer Communication Solution