Interaktiv kommunikasjonplattform

Øk effektiviteten og forbedre din kundekommunikasjonen i omnikanal

Med økningen av informasjon til forbrukerne blir det stadig viktigere å levere relevant og personlig kommunikasjon. Dette må gjøres i den kanalen kunden foretrekker, for å styrke kundeforholdet og forbedre kundeopplevelsen. Med vår skytjeneste; UNIFY, får du tilgang til et brukervennlig verktøy der du kan administrere og redigere maler, og opprette din kommunikasjon i omni-kanal. Dette betyr at uansett hvilken kanal kommunikasjonen din sendes i bruker du den samme malen.

Den gamle modellen med utsendelser som sendes frem og tilbake mellom avdelinger for godkjenning er over. Med vår tjeneste, UNIFY, kan du sette opp godkjenningsprosesser i verktøyet som forenkler samarbeidet  mellom ulike avdelinger. Dette reduserer ledetiden betydelig. I tillegg kan du bruke verktøyet til å tilpasse, segmentere og regelstyre kommunikasjonen for enkelt å skape relevant og effektiv kundekommunikasjon.

  • Enkelt lage og lagre maler for kundekommunikajon – uansett kanal

  • Segmentering og skreddersydd kommunikasjon øker kundeopplevelsen og kundelojaliteten

  • Rollebaserte rettigheter og godkjenningsprosesser forenkler og forbedrer internt samarbeid og øker effektiviteten.

Sammen med vår tjeneste Convo! får du en ny digital kanal med en responsiv destinasjonsside.
Ved hjelp av Convo!

  • forbedrer du kundeopplevelsen
  • kundene dine kan logge på via BankID
  • kan du sende en nettfaktura
  • Du kan sende påminnelser eller andre notater
  • du kan integrere i Mine sider

Vil du vite hvordan du kan bruke vår skytjeneste for å øke din interne effektivitet og samtidig skape verdifull kundekommunikasjon? Ta kontakt eller ring oss!

Abonner på vårt nyhetsbrev